Online marketing, Bertrams Jeroen
Online marketing
(meer info)
Strategie en tactiek
Geheel herziene editie 2011. Dit boek helpt elke online marketeer om fors betere resultaten te realiseren. Of hij nu zelfstandig werkt of voor een multinational. Voor ruim twintig vormen van online marketing worden de belangrijkste tips en trucs beschreven. Daaronder zoekmachine marketing, social media marketing, affiliate marketing, e-mail marketing, apps, widgets, winvertising, retargeting en free publicity. Belangrijke basiskennis over soorten uitingen en slimme afrekenmodellen komen uitgebreid aan de orde. Gebruik het concrete stappenplan in dit boek en de gouden regels voor online marketing om een krachtige, samenhangende online marketingstrategie te ontwikkelen. Van het genereren van bezoek tot en met optimale conversie op de eigen website. Met als uiteindelijk resultaat meer bezoekers tegen lagere kosten die maximaal converteren in loyale, winstgevende klanten.
Jeroen Bertrams (1974) startte zijn carrière als marketing adviseur bij VODW Marketing. In 2000 werd hij internetondernemer. Hij stond aan de basis van twee sites die in korte tijd doordrongen tot de top honderd websites van Nederland. Sinds de verkoop van deze sites legt hij zich toe op het adviseren van ondernemingen op het gebied van online marketing en internetstrategie. Hij schreef de afgelopen jaren drie succesvolle managementboeken, waaronder het zeer goed ontvangen boek 'Op naar de top'. Als expert is hij regelmatig te gast bij onder meer BNR, Nova en Netwerk.
Aanvullende informatie
Hoofdtitel | Online Marketing |
Ondertitel | strategie en tactiek |
Editie | 1 |
Taal | Nederlands |
Geillustreerd | Nee |
Productvorm | Hardback |
Publicatiedatum | 03-2010 |