Marketing zakboek, Hoften R.M.H. van
Marketing zakboek
(meer info)
Het 'Marketing Zakboek' geeft een uitgebreide samenvatting van alle relevante en betrouwbare informatie op marketinggebied. Het ruim 600 pagina's tellende zakboek bevat een compleet en toch beknopt overzicht van alle marketingbegrippen, -principes, -instrumenten, -technieken en strategieën. Handig als u snel de precieze betekenis van een vakterm wilt opzoeken of juist diepgaande informatie zoekt over een te volgen marketingstrategie.
Inhoud
Omgevingsfactoren Consumentengedrag Segmentatie Ondernemingsbeleid Marktonderzoek Product Distributie Prijs Communicatie Direct marketing Toepassingsgebieden Marketing en ICT Salesmanagement Juridische aspecten Checklists
Voor iedereen die direct of indirect is betrokken bij marketingactiviteiten. In het bijzonder voor: marketingmanagers, -coördinatoren, accountmanagers, productmanagers, marketingconsultances en salesmanagers. Ook voor wie een opleiding op marketinggebied volgt.
Aanvullende informatie
Hoofdtitel | Marketing Zakboek |
Editie | 2 |
Taal | Nederlands |
Geillustreerd | Nee |
Productvorm | Hardback |
Publicatiedatum | 11-2002 |
Oorspronkelijke nieuwprijs | € 105.47 |