Boeken zoeken: op titel, schrijver, ISBN of trefwoord:

Hondenbrokken, Burgers Jos

Hondenbrokken
Draai afbeelding

Hondenbrokken

Schrijver
Uitgever
Bladzijden
121
ISBN13
9789089650191
Taal
Nederlands
Jaar
2010
Uitvoering
Gebonden met harde kaft
Conditie
Prijs
€ 8,95
Verzending
Via PostNL incl. Track & Trace.
(meer info)
Beschrijving
 

Ofwel, waar worden klanten echt gelukkig van?

Klantgerichtheid, zowel extern als intern, is voor veel organisaties de sleutel tot succes. De vraag is alleen waar te beginnen als je je organisatie nog klantgerichter wilt maken. Het antwoord ligt voor de hand: bij de medewerkers. Want de klantgerichtheid van een organisatie is niets meer of minder dan de optelsom van de klantgerichtheid van alle medewerkers. In de spannende en humoristische roman Hondenbrokken gaat Tim, eigenaar van een dierenspeciaalzaak, op zoek naar wat klantgerichtheid nu eigenlijk is. Niet in theorie, maar in praktijk. Zo ontdekt hij dat klantgerichtheid niet hetzelfde is als klantvriendelijkheid. En dat alles begint met helpen. Hij komt er uiteindelijk ook achter wat écht helpen nu eigenlijk inhoudt? – Een amusant verhaal voor wie z?n interne of externe klantgerichtheid wil verbeteren – Het laat op een praktische manier zien hoe een klantgerichte medewerker zich gedraagt – Het toont wat er zoal bij komt kijken als je klanten écht wilt helpen. – Een boek in de vorm van een managementroman zodat de inhoud beter beklijft.

Actie: u ontvangt 15% korting bij gelijktijdige bestelling van 3 of meer (verschillende) boeken!
8.95

Aanvullende informatie

HoofdtitelHondenbrokken
Ondertitelofwel, waar worden klanten echt gelukkig van?
Editie1
TaalNederlands
GeillustreerdJa
ProductvormHardback
Publicatiedatum04-2009
Oorspronkelijke nieuwprijs€ 19.95