Boeken zoeken: op titel, schrijver, ISBN of trefwoord:

Dialogisch denken, Robben Marianne Vleugels Helmut

Dialogisch denken
Draai afbeelding

Dialogisch denken

Uitgever
Bladzijden
168
ISBN
9013020925
ISBN13
9789013020922
Taal
Nederlands
Jaar
2004
Uitvoering
Gebonden met linnen kaft en omslag
Conditie
Prijs
€ 7,45
Verzending
Via PostNL incl. Track & Trace.
(meer info)
Beschrijving
 

Verbindt merken met consumenten

Merken, consumenten en directe communicatie. Ze lijken alle drie op drift in het informatietijdperk. Is het mogelijk om een win-winsituatie te creëren? Net nu merken de kans hebben de consument betaalbaar en zeer gericht te bereiken, neemt de consument voor het eerst op grote schaal het initiatief. De ontvanger wordt zender. De consument wordt prosument. Merken kunnen niet meer volstaan te zeggen dat ze consument serieus nemen, ze moeten het vooral doen.

Ook directe communicatie zal zich moeten ontwikkelen. Van betekenisloos naar 'merkwaardig', van gevoelsarm naar 'menswaardig', van interactief naar dialogisch. Dialogisch denken leidt tot het heen en weer 'pingpongen' van stukjes informatie en gevoel. Merk en consument zijn afwisselend zender en ontvanger waardoor ze elkaar steeds beter leren kennen en waarderen. Dialogisch Denken is een manier van denken en doen die de potentie van directe communicatie volledig wil gebruiken. Die daardoor merken en consumenten dichter bij elkaar brengt.

Actie: u ontvangt 15% korting bij gelijktijdige bestelling van 3 of meer (verschillende) boeken!
7.45

Aanvullende informatie

HoofdtitelDialogisch Denken
Ondertitelverbindt merken met consumenten en marketeers met direct marketeers
Editie1
TaalNederlands
GeillustreerdJa
ProductvormHardback
Publicatiedatum12-2004
Oorspronkelijke nieuwprijs€ 34.00